DOTYCZY: BUDYNKU UL. J.BYTNARA RUDEGO 12B

 

DOTYCZY: BUDYNKU UL. J.BYTNARA RUDEGO 12B 

INFORMACJA O DZIAŁANIACH JAKIE PROWADZONE SĄ PO POŻARZE WINDY

W DNIU 4 MARCA 2019 ROZPOCZNĄ SIĘ PRACE ZWIĄZANE Z MALOWANIEM KLATKI SCHODOWEJ (W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI WYMYTE ZOSTANA ŚCIANY), W DNIU 11 MARCA ROZPOCZNIE SIĘ WYMIANA OBUDOWY SZYBU WINDOWEGO.

W BIEŻĄCYM TYGODNIU ZOSTAŁO ROZSTRZYGNIETE POSTĘPOWANIE NA DOSTAWĘ NOWEJ WINDY. ZOSTAŁA PODPISANA STOSOWNA UMOWA W TYM ZAKRESIE.  PRACE ZWIĄZANE Z USUWANIEM SPALONEGO URZĄDZENIA ROZPOCZNĄ SIĘ W DNIU 18 MARCA 2019, A PLANOWANY TERMIN ODDANIA DO UŻYTKU NOWEGO URZĄDZENIA TO 18 MAJA 2019 ROKU.

KOLEJNE INFORMACJE PRZEKAŻEMY PAŃSTWU DO 08.03.2019 R.

DODATKOWE INFORMACJE MOŻECIE PAŃSTWO UZYSKAĆ W ADMINISTRACJI OSIEDLA NR 1.

 

KIEROWNIK ADMINISTRACJI OSIEDLA NR 1

SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ W OPOLU

 

Powrót do poprzedniej strony »
×

Wyszukaj w serwisie