KIEROWNIK ADMINISTRACJI OSIEDLA

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu

poszukuje kandydatów na stanowisko:

KIEROWNIK ADMINISTRACJI OSIEDLA

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • bezpośredni nadzór nad obsługą dużego osiedla mieszkaniowego
  • odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę nieruchomościami i optymalizację kosztów eksploatacji, w szczególności oszczędności zużycia energii i mediów,
  • opracowywanie planów remontowych i odpowiedzialność za ich realizację w zakresie rzeczowym i finansowym,
  • zarządzanie zespołem pracowników,
  • reprezentowanie firmy przed użytkownikami zarządzanych nieruchomości

Wymagania:

  • minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym lub 5 lat na stanowisku samodzielnym,
  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek budownictwo, inżynieria sanitarna), ekonomiczne (zarządzanie i gospodarka nieruchomościami),
  • dodatkowym atutem będą uprawnienia budowlane, studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami,
  • umiejętność zarządzania zespołem pracowników
  • dobra organizacja pracy,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Microsoft Office,

Oferujemy:

  • możliwość pracy w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju i szkoleń,

List motywacyjny i cv prosimy przesłać na adres elektroniczny lub składać w sekretariacie Spółdzielni - pok.114. Oferty winny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Jednocześnie informujemy, że przesłanych aplikacji nie zwracamy. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy dostępna jest na stronie internetowej: www.sm.opole.pl  w zakładce nowości / oferty pracy

 

Powrót do poprzedniej strony »
×

Wyszukaj w serwisie